Към съдържанието


Снимка

Решения за 9 често срещани проблеми в iOS 8.1.1

iOS iOS 8.1.1 проблеми поправка

  • Моля, влезте в системата, за да отговорите
Няма отговори в тази тема

#1 F.P. Filipov

F.P. Filipov

    Добър

  • Administrators
  • 125 Мнения:

Публикувано 06 декември 2014 - 10:22

След представянето на iOS 8 бяха пуснати множество ъпдейти, които целяха поправка на определени бъгове в новата система. За съжаление обаче, всеки от тези ъпдейти донесе свои собствени бъгове. Това важи и за най-скорошния - iOS 8.1.1. Нека разгледаме деветте най-често срещани проблеми в новата OS на Apple и да видим как да се справим с тях:

 

Проблеми при инсталацията на iOS 8.1.1:

Няма нужда да се лъжем - те са неизбежни. При почти всеки ъпдейт има опасност устройството да замръзне по средата на инсталацията. Решението тук е просто - задръжте Home и Power бутоните за няколко секунди и устройството ще се рестартира (това се нарича Hard Reset). Нормално инсталацията ще продължи автоматично. Ако не - просто ще почне отначало.

 

Проблеми с живота на батерията:

Това също се среща след всеки голям ъпдейт. Изведнъж, като че ли от нищото, батерията на вашия iPhone или iPad почва да държи тройно по-малко. Пробвайте да направите отново Hard Reset по начина описан по-горе.

 

--Ако това не оправи проблема, отидете в Settings > General > Usage > Battery Usage и вижте кое приложение хаби най-много батерия. Най-често това са приложения, които използват интернет за да се обновяват на заден план. Очевидния избор е да експериментирате с изключване на тази възможност за определени приложения и да видите дали това ще реши проблема. Можете да направите това от Settings > General > Background App Refresh.

2q80ec5.jpg

 

--Също е добре да изключите автоматичната яркост на дисплея от Settings > Display & Brightness > Auto-Brightness > Off. Прекалено често се случва системата да зададе прекалено висока яркост, което хаби батерията ви тройно повече.

10n73w3.jpg

 

--В случай че опитате всичко това и не намерите нищо, което би могло да хаби батерията, може да имате хардуерен дефект, при което трябва да занесете устройството си директно в сервиза за диагностика.

 

Проблеми с WiFi:

Форумите на Apple от години се пълнят с оплаквания относно този проблем. Едно от най-често използваните решения е Reset на мрежовите настройки от Settings > General > Reset > Reset Network Settings. Имайте в предвид, че това ще изтрие запаметените ви пароли. Ако не помните някоя от тях, по-добре си я запишете преди да пробвате този метод. Също имайте в предвид че ще бъдете питани за парола, както и че това ще рестартира устройството ви.

 

Проблемите с WiFi могат да бъдат породени и от дефектен рутер. Ако проблемите се случват само вкъщи, например, виновника е ясен.

 

Проблеми с клетъчните данни:

Не можете да се свържете с 3G/4G или постоянно губите връзка? Първо пробвайте просто рестарт на устройството. Ако продължи, спрете и включете наново връзката за данни от Cellular > Cellular Data > Toggle Off/On. Друг вариант е да оставите устройството си в самолетен режим около 30 секунди.

 

Проблеми с Bluetooth:

Най-често този проблем се оправя след изтриване на всички настройки от Settings > General > Reset > Reset All Settings. Единственото неудобство е, че ще трябва да правите всички настройки на устройството си наново.

 

Проблеми с приложенията:

Това зависи единствено от разработчиците на дадените приложения. Просто ги ъпдейтвайте редовно, или включете автоматичните обновявания от Settings > iTunes & App Store > Toggle Updates on.

 

Проблеми с производителността:

Не би трябвало да се появят на най-новите устройства. Ако имате по-старо устройство пробвайте да изключите някои от анимациите, или отново Reset All Settings.

 

Проблеми с функцията iMessage:

Най-очевидното нещо, което можете да пробвате, е да я изключите и включите отново. Другия метод е отново Reset Network Settings или рестарт на устройството.

 

Ако продължавате да имате проблеми единствената ви опция е връщане към фабричните настройки, при което ще се изтрият всички данни от устройството. Това се прави от Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings.

 

Ако никой от тези методи не проработи, занесете устройството си на експертите в сервиза. Имайте в предвид, обаче, че и те не могат да оправят проблеми, за които са виновни самите Apple.







Също тагнете с една или повече от следните думи: iOS, iOS 8.1.1, проблеми, поправка

0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни