В тази статия ще разгледаме няколко полезни бизнес приложения за смартфон, таблет и компютър.
Наличието на приложение на вашия смартфон, таблет или компютър, може да доведе до значително подобрение в организацията и управлението на времето ви. Този тип приложения ви дават информация не само за датата, но могат да ви информират за предстоящи събития и срещи.
Те могат да ви дадат информация къде са срещите, които сте планували, да информират други хора за срещите ви, както и да предупредите тези, които ви очакват на среща, ако закъснявате.
Платформи: Android, iOS, Windows, уеб
+ Безплатна версия
+ Много инструменти
– Безплатната версия е ограничена
Any.do е първото biznes предложение за организиране което ще разгледаме. То е достъпно за мобилни и настолни платформи. Any.do oрганизира вашите задачи, списъци и напомняния в едно. Приложението се синхронизира безпроблемно с всичките ви устройства, което прави вашия списък със задачи достъпен навсякъде. Лесно ще успеете да го синхронизирате с наличните си приложения, благодарение на достъпния интерфейс . То не е толкова задълбочено, колкото някои специализирани приложения за бизнес календар. Но за повечето хора това е брилянтен начин за поддържане в ред личния график. Най-хубавото е, че има безплатна версия, която можете да инсталирате.
Ето тук може да видите повече за приложението Any.do
2. Fantastical 2
Платформи: iOS, macOS
+ Проектиран специално за устройства на Apple
+ Поддръжка за Mac, iPhone, iPad и Apple Watch
– Платен лиценз
– Няма версии, които не са на Apple
Ако имате широка гама от устройства на Apple от MacBook до iPhone и дори Apple Watch, то Fantastical 2 е едно от най-добрите решения за организиране за вас. То има версия за почти всеки продукт на Apple и е изградено изцяло за поддръжка на macOS. Най-хубавото е, че всичко се синхронизира безпроблемно между вашите устройства, което прави приложението изключително полезно за феновете на Apple. Можете бързо и лесно да организирате срещи и събития. Да проверите дали колегите ви са на разположение за предложена среща като използвате Google Приложения или Exchange. Това е едно от основните предимства пред стандартния календар на Apple.
Може да видите повече информация за приложението – Fantastical 2
3. Business Calendar 2
Платформи: Android
+Лесно управление на множество календари
+Голям избор на опции за организиране
-Само за Android
Business Calendar 2 е един от най-добрите наследници на Google Календар, които по начало е функционален и лесен за използване. Въпреки името си това приложение не е насочено само към бизнес употреба. То е атрактивно и лесно за използване и е идеално за ежедневно организиране на графика. Business Calendar 2 идва с редица теми и приспособления, които ви позволяват да персонализирате облика на календара си. Той върши отлична работа ако имате няколко приложения за управления на графика. Показването им е лесно и разбираемо и има възможност за безплатно сваляне на информацията. Има и професионална версия, която премахва реклами и включва няколко допълнителни функции, но е платена.
Повече информация за Business Calendar 2
4. Outlook Calendar
Платформи: Windows, уеб, Android, iOS, macOS
+Лесен за използване
+Интегрира се с Windows и Microsoft Office
-Интерфейсът
Ако сте потребител на Windows 10, тогава календарът на Microsoft за Outlook е може би най-доброто бизнес приложение за вас. Той се интегрира в Windows 10 и използва същия Microsoft акаунт , който използвате за влизане в Windows. Това означава, че всичките ви контакти, събития и календари ще се синхронизират мигновено. Приложението е безплатно, но ако се абонирате за услугата Office 365 на Microsoft, ще получавате премиум функции. Те са съществено важни ако ползвате приложението за бизнес календар. Можете дори да свържете профила си в LinkedIn. Въпреки че е направен от Microsoft, календарът на Outlook е достъпен за огромна гама от платформи, включително Android и iOS.
Информация за Outlook Calendar
5. Lightning
Платформи: Linux, Windows
+Много функции
+Лесно конфигуриране
-Трябва да се използва с приложението Thunderbird
-Интерфейсът
Съществуват редица бизнес приложения за организация за Linux, но добавката Lightning за Mozilla Thunderbird се смята за най-добрата. Той има лесен за използване интерфейс и като добавка лесно се интегрира с Thunderbird. Това ви позволява да превръщате имейлите в събития, както и да отговаряте на покани за срещи. Можете лесно да управлявате и списъците със задачи. Недостатъкът е, че той не е самостоятелно приложение, така че трябва да го използвате с Thunderbird (да го инсталирате от уебсайта на Thunderbird).
Повече информация за приложението Lightning
Има изключително голям избор от бизнес приложения за организиране, които може да изберете. Най-важно е то да пасва на вашия начин на живот и ежедневните ви навици. Което и от тях да изберете то несъмнено ще улесни подреждането на списъка ви със задачи и ще ви направи по-продуктивни и организирани.
За още интерсни статии може да посетите блога ни