Как да изискаме доживотната гаранция от Krusell
fitbit

Сподели на приятел
785

Всички продукти на шведската фирма Krusell са с доживотна гаранция, която може да бъде изискана само и единствено чрез техния уебсайт. Как става това ще обясним подробно по-долу:

 

Внимание: ще са ви необходими следните документи:

– снимка на дефектния продукт

– скенирано копие на касовата бележка или гаранцията издадена от нас (ако сте изгубили тези документи се свържете с нас).

 

1. Моля посетете сайта на Krusell – http://www.krusell.se/en и кликнете (от лявото меню) на Customer Service – Lifetime Warranty

 

s142ex.png

 

 

 

2. Ще се озовете на следната страница:

 

 

 

24dihlk.png

 

директен линк – http://www.krusell.se/en/customer_service/warranty

 

 

Идете малко по-надолу на същата страница и се регистрирайте: – става само с въвеждането на мейл и маркирането на „I hereby agree to the terms and privacy condition, read more.“ След това на мейла, който ще оставите ще получите линк за потвърждение, чрез който трябва да активирате вашия акаунт. Ако имате регистриран акаунт, просто влезте в системата на Krusell (малко по-долу на същата страница).

 

 

241155d.png

 

 

 

3. След като влезете във вашия акаунт кликнете на MY PRODUCTS & WARRANTY:

 

 

2rqo8qo.png

 

Ако нямате регистрирани продукти (ако сте направили регистрацията току що, нямате), трябва да регистрирате продукта, за който ще изисквате гаранцията, като това става чрез въвеждане на кода за регистрация (Reg. code) или чрез продуктовия номер (Item Number):

14ihn2s.png

 

Тази информация може да намери в самите продукти (вътрешността на кожените калъфи) или на опаковките на продуктите (за повечето). Ако не успеете да намерите тази информация, моля свържете се с нас. Нормално тези кодове изглеждат така:

zurvwy.png

23u61y0.png

 

 

4. След като регистрирате вашия продукт, трябва да попълнете от къде е закупен, кога е закупен и цената на която е закупен. Може да изпозлвате следните адреси на нашите магазини:

bul. Dondukov 38, Sofia, Bulgaria

ul. Dragoman 13, Asenovgrad, Bulgaria

 

Заявката ви трябва да изглежда по този начин:

 

29zf44.png

 

 

След като попълнете необходимата информация натискате бутона „SUBMIT“

 

 

5. Следващата стъпка е по желание – може да попълнете дали сте доволен от продукта, както може да се подобри и т.н. и натиснете бутона „SUBMIT“ или просто прескочете тази стъпка с бутон „No thanks, skip this step“

 

 

6. След това, ако всичко е наред, трябва да видите надписа за потвърждение на регистрацията: „The registration is complete.“ и ще бъдете пренасочени към регистрираните вече продукти. Ао поради някаква причина не сте пренасочени, може да видите продуктите, които сте регистрирали тук: кликате на Customer Service – Lifetime Warranty – влизате в системата наново и избирате MY PRODUCTS & WARRANTY.

 

 

7. Ще видите нещо подобно:

 

 

2e54l5s.png

 

– това са продукти или продукт, които сте регистрирали. За продукти, за които не сте изискали гаранция ще имате активен бутон „Warranty claim“ – натиснете го.

 

 

8. На страницата, която ще се появи трябва да прикачите снимка на дефектния продукт (така че да се вижда дефекта), както и скенирана касова бележка или гаранционна карта. Ако ви лиспват тези документи (касова бележка или гар. карта), моля свържете се с нас.

 

 

wwm1iu.png

 

 

Следващата стъпка е да изберете от опциите какъв е проблемът и да дадете описание на дефекта.

 

 

След това (на същата страница по-долу) трябва да въведете адреса, на който ще получите новия продукт:

 

 

29m0okx.png

 

Бъдете сигурни, че въвеждате данните правилно (не забравяйте и пощенския код).

 

9. След като сте готови с въвеждането на информацията, натиснете бутона „SUBMIT“

 

Честито: вие сте регистрирали дефектния продукт и сте изискали вашата гаранция от Krusell. Следете мейла, който сте оставили, където ще получите потвърждение за вашата гаранционна заявка, както и ако трябва да се уточняват други подробности. Ако имате проблеми или въпроси, моля свържете се с нас.