WatchOS 7 и iOS 14: Нови функции за съня
fitbit

252

В iOS 14 и watchOS 7 Apple представи нова функция за проследяване на съня. Тя ви позволява да следите колко часа спите всяка вечер. Тази функция ви помага да подобрите навиците си с помощта на напомняния за препоръчителен час, в който да сте в леглото.

В приложението Health или с помощта на Apple Watch , може да се създаде график с час за лягане и количеството сън, което желаете да получите всяка нощ.

Следващите стъпки по-долу ще ви покажат процеса на задаване на график за заспиване. Също така позволява на вашия ‌iPhone‌ и ‌Apple Watch‌ да ви известяват, когато е дошъл часът за лягане. Може да настроите и ежедневна аларма за събуждане, както и да получавате информация за часовете на сън всяка вечер.

Как да създадете график за заспиване на iPhone

  1. Стартирайте приложението на Health на вашия ‌iPhone‌.
  2. Изберете  Browse в долния десен ъгъл на екрана.
  3. Превъртете надолу и изберете Sleep.
  4. Изберете Sleep Schedule под Your Schedule. WatchOS 7
  5. Ако Sleep Schedule е изключен, поставете превключвателя в положение ON.
  6. Под Full Schedule ще откриете Set Your First Schedule.
  7. Изберете някой от сините кръгове под Days Active, за да деактивирате графика за заспиване във всеки ден от седмицата.
  8. С пръст плъзнете краищата, за да контролирате графиката – това определя целта ви за сън, както и времето за лягане и събуждане.
  9. Превъртете надолу и ще откриете опциите за аларма. Използвайте превключвателя до Wake Up Alarm, за да включите / изключите алармата. Ако сте активирали алармата, може  да изберете типа на вибрацията и звука, който искате да чуете, като използвате Sounds & Haptics . Може да регулирате силата на звука с помощта на плъзгача и да използвате отлагане.
  10. Докоснете Add в горния десен ъгъл, когато сте настроили графика.
  11. За да добавите различен график за различни дни (например уикенда), докоснете Add Schedule for Other Days и персонализирайте опциите си, както е описано в предишните стъпки.WatchOS 7

Имайте предвид, че ако за първи път настройвате график за заспиване, след като отворите приложението Health и отидете до раздела Sleep, ще трябва да натиснете Get Started и да зададете цел на съня, преди да имате възможност да настроите графика си за режим на съня.

 

Как да зададете график за режим на съня на Apple Watch – WatchOS 7

  1. Натиснете Digital Crown на вашия Apple Watch, за да изберете приложението.
  2. Стартирайте приложението Sleep.
  3. Изберете Full Schedule.
  4. Изберете превключвателя до Sleep Schedule, за да го превключите в положение ON. ios 14
  5. Сега изберете Set Your First Schedule.
  6. Ако искате този график да се прилага само в определени дни от седмицата, докоснете Every Day, след което премахнете отметката от дните, за да ги изключите. В противен случай натинете бутона под Wake Up, завъртете Digital Crown, за да изберете време за събуждане, след което докоснете Set. WatchOS 7
  7. Използвайте превключвателя до Alarm, за да включите / изключите алармата. Ако сте активирали алармата, може да изберете вида на вибрацията и звука, който искате да чуете, като използвате бутона Sounds & Haptics . Имайте предвид, че ако часовникът ви е в безшумен режим, алармата ви ще бъде заменена с вибрация.
  8. Предложеното от вас време за лягане се основава на вашата цел на съня, която може да редактирате, като използвате бутона за връщане назад, за да се върнете към екрана в менюто Full Schedule. Оттам плъзнете надолу и изберете Sleep Goal и коригирайте часовете и минутите, за да отговарят. ios 14

 

 

Ако сте харесали статията четете такива в нашия блог.

Полезни видеоклипове може да откриете в YouTube канала ни.

Източник: www.macrumors.com