Продавач-консултант и онлайн администратор
Вашите задължения ще бъдат:
• Приветливо посрещате клиентите в търговския обект;
• Информирате и консултирате за стоките и услугите ни;
• Работите с парични суми и издавате касови бележки и фактури;
• Полагате грижи за поддържането на търговски вид на стоките и наличието на информационни етикети по тях;
• Осигурявате търговския вид и хигиената на работното помещение;
• Работите с нашата онлайн система
• Обработка на поръчки и работа с администрацията на нашия онлайн магазин и консултиране на клиентите по телефона
Нашите изсквания:
• Завършено средно образование;
• Компютърна грамотност;
• Препоръчително владеене на английски език на начално ниво;
• Комуникативни, с умения за лично презентиране;
• Самодисциплина и организираност;
• Високо ниво на лична хигиена и добър външен вид;
Предимства за кандидатите:
• Познания в сферата на мобилните устройства и аксесоарите за тях;
Ние Ви предлагаме:
• Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора;
• Комуникативно работно място;
• Работно време по утвърден график;
• Гарантирано месечно възнаграждение;
• Месечен процент от определен оборот, след преминаването на тестов период
Ако имате интерес, моля изпратете вашата автобиография, актуална снимка и телефон за обратна връзка. Ние ще се свържем с вас и ще ви поканим на интервю с цел да се опознаем и решим дали ще работим заедно.
Месторабота: София