Общи условия
Общи условия за извършване на продажба на стоки и за използване на онлайн магазин www.dice.bg
Моля прочетете внимателно настоящите Общи условия
преди да използвате онлайн магазин www.dice.bg. Тези общи условия
представляват ДОГОВОР между Вас и Ди Си 2008 ООД, ЕИК 200110465, със седалище и адрес на управление гр. Асеновград, ул. Драгоман № 13 и ако използвате сайта (зареждате
страниците) се счита, че сте съгласни с Общите условия. Ако не приемате общите
условия, моля не използвайте нашия онлайн магазин.
Настоящият документ съдържа Общите условия, съгласно които „Ди Си 2008” ООД
предоставя Услуги на потребителите си посредством Интернет магазина
www.dice.bg.
Тези условия обвързват всички потребители. Със
зареждането на изградените хипер-връзки Потребителят се съгласява, изцяло
приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.
Идентифициране
на Потребителя с цел възпроизвеждане на изявлението му за приемане на Общите
условия се извършва чрез съхранените в лог-файловете на сървъра www.dice.bg IP
адрес на потребител, както и всяка друга информация.
Правила за използване на сайта
„Ди Си 2008” ООД (наричан по-долу "Доставчик"), като създател и
собственик на интернет магазин www.dice.bg ви дава право да зареждате и
разглеждате всички материали, които са публикувани в този Web сайт (наричан
по-долу "Сайт") само за лична употреба с нетърговска цел, при условие
че спазвате и се съобразявате с всички авторски права и съответните означения.
Доставчикът разрешава материалите на този Сайт да бъдат копирани и публично
разпространявани или раздавани само, след като от Доставчика се е искало
рзрешение за това и се е запознал с целите за копирането и разпространението.
Материалите на този Сайт са под закрилата на закона за Авторското право и
сродните му права и всяка непозволена употреба може да бъде нарушение на
авторско право, права върху търговски марки или други законови разпоредби.
Определения
Уебсайт/сайт е обособено място в глобалната Интернет мрежа, достъпно чрез своя унифициран адрес (URL) по протокол HTTP, HTTPS или друг стандартизиран протокол и съдържащо файлове, програми, текст, звук, картина, изображение или други материали и ресурси;
Магазин – Интернет Магазин, действащ с адрес www.dice.bg, собственост на ДИ СИ 2008 ООД и който предлага продукти, намиращи се в неговата оферта чрез Интернет;
Субект, който управлява Магазина – фирма ДИ СИ 2008, която е и собственик на Интернет Магазина www.dice.bg;
Производител е всяко физическо или юридическо лице, което по занятие произвежда стоки в завършен вид. В този Магазин под производител се има предвид всеки производител на мобилни устройства, аксесоари, техника и джаджи, напр. Apple, Samsung, Huawei, Elago, Prodigee, 4smarts, Lifeproof и други.
Клиент – физическо лице, което е навършило 18 г. или юридическо лице, което извършва покупки в Магазина;
Потребител е всяко физическо лице, което е навършило 18 г. и което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност.
Продажна цена е крайната цена за бройка или за определено количество стока или за услуга включваща данъка върху добавената стойност и всички допълнителни данъци и такси;
Наличност – всички стоки, поместени в интернет магазина са налични на склад, освен ако до продукта не е упоменато друго.
Работни дни – всички дни от седмицата, без законово установените почивни дни;
Срок за изпълнение на поръчка – време, в което Магазина подготвя поръчката и я предоставя за изпращане на куриер, съгласно избрания от Клиента начин на доставка;
Срок за доставка – времето за доставка на стоката до Клиента, най-често с посредничеството на куриерска фирма. Периодът на доставка зависи от избрания от Клиента начин на доставка;
Онлайн плащане – бърз, директен интернет превод, извършен от страна на Клиента от банкова сметка, с посредничеството на система, т.нар. електронен превод;
Предплащане (банков превод) – плащане, извършвано от страна на Клиента в банка чрез интернет банкова сметка, стационарна или чрез пощата;
Цени на стоките
Всички цени, публикувани на страниците на Магазина
на ДИ СИ 2008 ООД, са посочени в български лева (BGN) и включват ДДС
в размер на 20% съгласно българското законодателство (цени бруто). Цените, посочени в евро, на интернет страницата на Магазина, са изчислени на база фиксирания курс на лева към еврото, определен от БНБ, а именно 1.95583 BGN за 1 евро и включват ДДС в размер на 20% съгласно българското законодателство.
Цената, посочена при стоката, е валидна в момента на подаването на заявката за покупка от страна на Клиента.
Клиентът заплаща допълнително разходите за доставка, като точната сума се изчислява автоматично от системата при създаването на поръчка.
Повече информация относно цените на стоките може да намерите в менюто „Цена и срок за доставка“.
Поръчки
Магазинът на ДИ СИ 2008 ООД приема поръчки по два начина: чрез Интернет страницата, достъпна на адрес www.dice.bg или по телефон. Поръчки в Интернет Mагазина www.dice.bg може да се подават 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата през Интернет страницата. За правилното подаване на заявка е необходимо клиентът да притежава свой имейл адрес и телефонен номер за връзка. Това е най-простият, най-бързият и най-точният начин за подаване на заявка. Поръчката за доставка на избраната стока може да се подаде чрез добавянето на стоката в кошницата и попълването на съответния формуляр за регистрация или бърза поръчка без регистрация.
Поръчката през Интернет страницата на Магазина се състои от следните основни етапи:
- избор на стоки от представените на страницата на Магазина;
- поставяне на избраните продукти в кошницата;
- попълване на формуляр с данни за фактура (при желание) и доставка, и налична възможност за регистрация;
- приемане на Общите условия за извършване на продажба стоки и използване на онлайн магазин www.dice.bg и Гаранционните условия;
- даване на съгласие за получаване на гаранцията на стоката в електронен формат (по желание на клиента);
- приемане на общите условия за продажба;
- даване на свободно изразено, конкретно, информирано и недвусмислено съгласие за целите и срока на обработване на предоставените лични данни;
- избор на метода на плащане
- финален обобщаващ екран на избраните продукти и попълнени данни, където поръчката се завършва с натискането на бутона "Завърши поръчката"
Повече информация за механизма на пазаруване в онлайн магазин www.dice.bg може да намерите в менюто „Как да пазаруваме“.
В отговор на подадената заявка за доставка, Магазинът www.dice.bg, изпраща автоматично по електронен път копие от направената от Клиента поръчка. Това представлява потвърждение, че на направената от Клиента заявка за доставка е даден автоматично номер. След това, в срок до 48 ч., Магазинът изпраща съобщение на подадения от Клиента адрес на електронна поща или се свързва с него по друг начин с цел:
А) потвърждение за приемане на поръчката – в този случай договора за продажба се сключва в деня на потвърждение,
Б) отказ от приемане на поръчка – в такъв случай не се стига до сключване на договор.
В) предложение за промяна, представяне на т.н. контра оферта – в такъв случай за сключване на договор е необходимо потвърждение (одобрение) на контра офертата от страна на Клиента.
В часовете от 10,30 до 18,30 ч. в делнични дни, а в събота от 10,00 до 16,00 часа, Магазинът осигурява на своите Клиенти връзка с оператор, който предоставя информация и помощ за правилното протичане на процеса по поръчването. Операторите имат право да събират лични данни на клиентите за целите на извършване на поръчката и доставката на стоките от интернет страницата на Магазина, както и за целите на следпродажбеното обслужване. В случай че Клиентите не желаят да предоставят личните си данни на операторите, е възможно да не могат да получат адекватна помощ във връзка с подаването и изпълнението на поръчките. Посоченият телефон не работи с тарифа с добавена стойност.
След натискане на „Завърши поръчката“, е необходимо Клиентът да се съгласи с настоящите Общи условия в редакцията им към деня на покупката, както и да се съгласи с Гаранционните условия за обслужване на Стоките. Даването на съгласие се извършва чрез отметка в чек бокс, която се извършва от Клиента. В случай че Клиентът не се съгласи с Общите условия и с Гаранционните условия, поръчката не може да бъде изпратена и изпълнена.
При завършване на поръчката, Клиентът може по свое желание за предостави съгласие чрез поставяне на отметка в чек бокс за получаване на гаранцията в електронен формат.
При завършване на поръчката Клиентът, също така дава съгласие за използване на посочените от него лични данни от страна на Магазина, като подробна информация за това се съдържа в Политиката за поверителност. Даването на съгласие се извършва чрез отметка в чек бокс, която се извършва от Клиента. В случай, че Клиентът не е съгласен да се обработват личните му данни, поръчката не може да бъде изпратена и изпълнена.
Във връзка с това, че в някои случаи се появява необходимост от поръчка на продукти от складовете на производителите или други партньори, времето за реализиране на поръчката може да бъде удължено и е зависимо от срока на доставка от склада на производителя/партньора. В такива случаи Магазинът ще информира Клиента за ориентировъчния период на доставка.
Поръчките се реализират по реда на тяхното постъпване. Реализирането им зависи от номера на заявката. Ето защо Ви насърчаваме за подаване на заявки чрез Интернет страницата на Магазина, което гарантира автоматично издаване на номер.
В случай на продажба в рамките на промоция и разпродажба се определя ограничено количество стока и реализирането на поръчките се извършва по ред на подаване на заявките до момента на изчерпване на наличностите, определени за тази форма на продажба.
Към всяка поръчка се издава доказателство за продажба под формата на гаранция и фискален касов бон (при желание на клиента и фактура).
Промени в поръчките.
Клиентът има право да нанесе промени в поръчката си до 2 часа след получаване на потвърждение за приемане за изпълнение на първоначалната поръчка. Ако промяната се извърши след този момент, на Клиента се начислява сумата за връщане на първоначално поръчаната стока към сумата за на коригираната поръчка.
За промяната, моля, свържете се с Магазина чрез контактната форма в Интернет страницата, по електронната поща на адрес: [email protected] или по телефона на номера, посочен на Интернет страницата.
Начини на плащане
Плащането за стоката може да бъде извършено от страна на Клиента по следните начини:
Преди предаването на стоката на Клиента:
При закупуване на продукт от Клиента и посочен избор на доставка от куриер, заплаща сумата за доставка от генерираната направена поръчка, когато пратката пристигне на посочения от Клиента адрес. Заплаща в брой (наложен платеж) на куриера.
Традиционен банков превод: След подаване на заявката за покупка с избран метод на плащане „Банков превод“, Клиентът получава съобщение на електронната поща с информация за това, на коя банкова сметка трябва да преведе сумата по желаните продукти и таксата за доставка, като в основание на поръчката посочи автоматично генерирания номер на поръчката. В този случай срока за реализиране на поръчката се удължава, тъй като Магазинът следва да изчака средствата да постъпят по банковата му сметка.
Електронен превод, плащане с банкова карта: При изпращане на заявката за покупка на дадените стоки, Клиентът извършва плащането чрез кредитна/дебитна карта. Това е най-бързият начин на пазаруване в Интернет. Средствата постъпват по сметката на Магазина в момента на поръчката, което позволява стоката да бъде изпратена незабавно.
Стоката, поръчана в Магазина, се доставя до Клиента с помощта на куриерска фирма Еконт (освен, ако клиента не пожелае друга куриерска фирма).
Времето за доставка включва:
Времето за подготовка на поръчката (окомплектоване на стоката, начин на плащане, издаване на документ за продажба, опаковане на пратката)
Времето за доставка, в зависимост от избрания начин на плащане.
В случай на плащане по банков път, срокът за реализиране на поръчката се удължава, тъй като Магазинът следва да изчака средствата да постъпят по банковата му сметка. Срокът за изпълнение на поръчката, който е вписан в потвърждението за приемане по изпълнението на поръчката от страна на Магазина, е най-вероятният. Окончателният (задължителен) срок за получаване се определя по време на контактите на служителя на Магазина с Клиента.
Времето за доставки с наложен платеж не зависи от начина на плащане.
Декларираното от Куриера време на доставка на стоката на територията на България е 2 работни дни. В извънредни случаи на доставка до по-отдалечени адреси и малки населени места, както и когато денят между потвърждението и доставката е празничен ден, времето за доставка може да се удължи до 3 дена.
Куриерската фирма доставя пратки в часовете от 9,30 до 18,00 ч. в делнични дни, а в събота от 9,30 до 14,00 часа. Магазинът не може да определи, нито да се ангажира с точен час на доставка на пратката, ето защо с цел установяване на приблизителен час на доставка, куриерската фирма изпраща съобщение в деня на доставката. Подаване на работното място на Клиента (името на фирмата) като адрес за доставка на пратката гарантира доставка в периода между 9,30-17,30 часа.
Доставчикът изпраща на Клиента текстово съобщение по Viber и/или под формата на sms с информация за изпратената пратка, № на товарителницата на куриера и линк към Интернет страницата на куриера, за да може Клиентът да проследи пратката. При отсъствие на Клиента от адреса за доставка, куриерът се свързва с Клиента и уговаря второ посещение или друг начин за предаване на пратката.
Преди да извършите плащане в брой на куриера, моля, проверете дали доставената стока съответства на подадената заявка за доставка. Проверяването на пратката при получаване е задължително условие за разглеждане на евентуални претенции на Клиента по отношение нарушаване на целостта или количеството на пратката по време на транспорта.
Когато плащате в брой на куриер при получаване на стоката, доказателството за извършване на плащането е товарителницата, прикрепена към пратката. Тя е свидетелство и за сключване на договор с Магазина, поради което Ви съветваме да запазите този документ.
Забележка: Възможно е стоката и фактурата да бъдат доставени с отделни пратки, поради факта, че тръгват от различни адреси. Ако не получите и двете в един ден, моля, свържете се с оператор на www.dice.bg, по електронна поща с адрес [email protected] или на телефон 0879 437 748 за допълнителна информация.
Магазинът не носи отговорност за закъснения в доставката, причинени от неизпълнението на куриерските фирми по договора за транспортна услуга.
Магазинът не носи отговорност за недоставяне на стоката или закъснение в доставката, причинено от грешно или неточно подаване на адреса за доставка от страна на Клиента.
Повече информация за доставката на стоките може да намерите в менюто „Цена и срок на доставка“.
Гаранция и рекламация на продукта
ДИ СИ 2008 ООД не е производител на предлаганата стока, а единствено търговец. Гаранцията, която се разглежда е предоставена от името на производителя и за негова сметка. Периодът на гаранция е 24 месеца от датата на закупуването на стоката. Изключение правят юридическите лица, при тях гаранцията е 12 месеца.
Потребителите имат право да предявят рекламация, независимо от така
предоставената търговска гаранция, за всяко несъответствие на получената стока с поръчката, когато след доставката са открити несъответствия с договора за продажба съгласно и по реда на Закона за защита на
потребителите, при което продавача отговаря за липсата на съответствие на
потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115
от ЗЗП. Потребителите имат право да предявят рекламация на стоката, независимо от това дали производителят или Търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.
Основание за разглеждане на рекламация е доказателството за покупка, т.е. ДДС фактурата/касовата бележка/товарителницата, издадена от куриера. При рекламация на стоката, Клиентът следва да се свърже с оператор, обслужващ Магазина, чрез:
контактната форма от интернет страницата;
електронна поща с адрес: [email protected].
Гаранцията не обхваща дефекти, които са причинени от:
механична повреда (нараняване повърхността на продукта по какъвто и да е начин);
неправилна експлоатация;
При предявяване на рекламацията на стока Потребителите могат да претендират възстановяване на заплатената сума, заменяне на доставената стока с друга, съответстваща на договореното или за отбив от платената цена. Срокът за разглеждане на рекламацията е 30 дни от датата на приемане на рекламираната стока от страна на Магазина или куриера, който е изпратен за сметка на Магазина, за да транспортира стоката.
Рекламацията ще бъде призната във всеки случай при установяване на фабричен дефект (лошо изпълнение, дефекти на материала или дефекти на конструкцията). В случай на признаване на рекламация, Клиентът получава стока без дефекти или получава парично обезщетение в размерна сумата, платена за стоката или отбив от цената.
Текста на гаранционната карта можете да изтеглите от тук.
Повече информация за сервизното обслужване на стоките, закупени от ДИ СИ 2008 ООД, включително чрез онлайн магазина www.dice.bg може да намерите в менюто „Сервиз“.
Сигурно пазаруване
Сигурност на Интернет магазина
www.dice.bg избра Let's Encrypt Authority X3 шифрована връзка (TLS_ARS_256_GCM, 256-битови ключове), за да осигури най-висока степен на сигурно пазаруване за своите клиенти.
Плащане чрез защитена крединта/дебитна карта.
www.dice.bg предлага на своите клиенти плащане на закупените стоки чрез крединта/дебитна карта. Преимуществото при ползване на такъв начини на плащане е, че Магазинът получава средствата веднага и може да изпрати закупените стоки на момента, както и, че във всеки един момент Клиента може да откаже покупката.
Данните за разплащане на Клиента се предават по Интернет и са криптирани по време на процеса на поръчката. Магазинът е подсигурил своя уебсайт и другите си системи чрез технически и организационни мерки срещу загуба, унищожаване, достъп, изменение и разпространение на Вашите данни от неупълномощени лица. При съмнение за достъп до поверителна информация, моля, отнeсете се с чувство на отговорност и затворете прозореца на браузъра, когато приключите работата си. След приключване на работа следва да напуснете потребителския си профил, особено ако споделяте компютъра си с други хора.
Права и отговорности на страните
Задълженията на Доставчика по отношение на продуктите и услугите, които се
предлагат в този сайт се управляват от съответните споразумения с вносителите
и/или дистрибуторите на представяните продукти и нищо в този Сайт не може да ги
промени. Доставчикът има право по всяко време и без предупреждение на прави промени
в публикуваните материали, услуги и цени. Някоя от информацията публикувана в
този Сайт е възможно да се отнася до продукти , услуги или програми, които не
се предлагат и не са достъпни в момента. За повече информация за наличните
продукти се свържете с нас на посочените координати за контакти.
Ограничение на отговорността
Доставчикът, неговите доставчици или трети лица не носят никаква отговорност
при никакви обстоятелсва за каквито и да е щети вкл. , но не само щети от
пропуснати ползи, от загуба на информация или др. произтекли от употребата,
невъзможността за употреба или резултатите от употребата на този Сайт, като
това е независимо от съществуването или несъществуването на предупреждение
спрямо Доставчикa за възможност да възникнат такива вреди. В случай, че в
следствие на използването на този Сайт, или материали от него от ваша страна
доведе до възникването на вреди, за които е необходим ремонт, сервизиране или
поправка оборудване или информация ВИЕ поемате цялата отговорност и всички
разходи свързани с отстраняването на нанесените вреди.
Информация от потребителите
Работата с личната информация, която Вие по желание можете да изпратите до
Доставчикa с цел получаването на продукти или услуги, предлагани от този сайт е
под закрилата нa Закона за защита на личните данни. Нямате право да излагате
или изпращате от или към този уеб сайт каквато и да е незаконна, обидна,
клеветническа, неприлична, порнографска или друга информация, която е в
нарушение с действащите закони. Доставчикът използва личната информация, с цел
да установи по-добре вашите нужди и интереси и така да можем да ви предоставим
услуги с по-добро качество. В някои случаи ние използваме изпратената от Вас
информация, за да ви помогнем да заявите дадена поръчка или да изпълните дадена
транзакция, да поддържаме контакт с вас, да ви информираме за наши продукти,
услуги и оферти, да персонализираме промоционални оферти. Ние не използваме по
какъвто и да е друг начин изпратената от Вас лична информация
Коментари за стоки
В страниците на този интернет сайт е предвидена възможност потребителите да
публикуват коментари и мнения относно предлаганите стоки. Доставчикът не поема
по никакъв начин и при никакви обстоятелства отговорност за верността на
публикуваната информация и коректността и отговорността на потребителите
публикували мненията. Отговорност за верността на публикуваната информация се
носи изцяло от потребителите, които са публикували информацията. Доставчикът си
запазва правото да изтрива мнения, които не са по темата, които са обидни или
не са на Български език.
Препратки към други Web сайтове собственост на
трети лица
Наличните препратките от този Сайт към Web сайтове собственост на трети лица са
предоставени единствено и само за ваше удобство. Ако използвате тези препратки,
вие ще излезете от този сайт. Доставчикът не контролира тези сайтове на тези
лица и не поема никаква отговорност за никой от тях или тяхното съдържание. При
посещението си в някои от тези сайтове, вие правите това изцяло на своя
отговорност и на свой риск.
Промяна на цени на стоки
Доставчикът има правото да променя цените по свое усмотрение по всяко време без
да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят е длъжен да
заплати цената която е била актуална по време на сключване на договора. При
допуснати технически грешки в публикуването на сайта, Доставчикът има правото
да откаже изпълнението на договора и не дължи обещетение по никакъв начин на
потребителя, освен да възстанови сумите платени от потребителя, ако има такива.
Съобщението за намалени цени е с поставяне на
новата цена до старата която е зачертана . Ако не е посочен срок на намалената
цена, тази цена важи до изчерпване на количествата, но не повече от 1 месец или
6 месеца когато е при условия по чл.66 ал.2 от ЗЗП. ДИ СИ 2008 ООД си
запазва правото да изпраща само налични продукти без предупреждение само
при промоционални кампании като Коледни и Великденски намаления, Черен Петък и
др.
Търговски марки
Всички изполвани имена, знаци и символи на продукти публикувани в този сайт са търговски
марки или са защитени от авторското право, които са притежание на техните
собственици.
Права и задължения съгласно Закона за защита на
потребителите
Съгласно ЗЗП ние от ДИ СИ 2008 ООД сме длъжни и Ви предоставяме свободно следната
информация:
• 1. Името и
адреса ни – „Ди Си 2008” ООД , гр. Асеновград, ул. Драгоман 13
• 2. Основните
характеристики на стоките са изписани подробно в страницата за представяне на
всеки продукт
• 3. Цената на
стоките е изписана С ВКЛ. ДДС на страниците за представяне на съответния
продукт.
• 4. Стойността
на транспортните разходи за доставка, които НЕ СА ВКЛЮЧЕНИ в цената на стоките
можете да видите в рубриката Цена и срок на доставката.
• 5. Плащането на стоките е
съобразено с чл.93 ал.1 на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД), за което
се получава съответния документ.
Отказ от стоката
Вие като потребители имате право да се откажете от поръчаните стоки в срок от
30 работни дни от получаване на стоката, без да сочите причина за това. Препоръчително е, стоките да не са използвани, да не е нарушена целостта на опаковката им и стоката да е във вида, в който е получена. Когато потребителят упражни правото си на отказ от поръчаните стоки, той е длъжен да ги изпрати обратно на Ди Си 2008” ООД в срок до 30 дни от датата, на която е уведомил Ди Си 2008” ООД, че желае да се откаже от поръчаните стоки.
ВАЖНО: Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 30 дневен срок, считано от датата на покупката в търговски вид (без разкъсани фабричните стикери, изгубени и унищожени части от опаковката и др.). При връщането на стока, потребителят заплаща транспортните разходи и се възстановява само сумата за продуктите. Не се възстановява сумата по транспортните разходи.
ВАЖНО: Ако закупен продукт бъде разопакован и не може да бъде приведен обратно в първоначалния му търговски вид (разкъсани фабричните стикери, изгубени и унищожени части от опаковката и др.), Ди Си 2008 ООД си запазва правото за частично връщане на заплатената сума, в зависимост от вида на самия продукт и степента на загуба на първоначалния му търговски вид.
Отказът от стока може да се извърши чрез:
• Свободно писмено изявление през контактната форма от интернет страницата на Магазина или изпратено по електронна поща с адрес: [email protected], или и чрез
• Попълване на публикувания на Интернет страницата на Магазина Стандартен формуляр за упражняване на право на отказ от договора, който да бъде изпратен по електронна поща с адрес: [email protected].
При констатация на дефектен продукт при ненарушен
търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с
нов съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител или да
възстановим заплатените от Вас стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП,
считано от датата, на която Вие като потребители сте упражнили правото си на
отказ. При нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката,
отремонтирането на стоката се поема от посочените в гаранционната карта
сервизи. Транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката
са за сметка на купувача - ВИЕ. При несъответствие на стоката с характеристиките
посочени в страницата доставчикът възстановява цялата платена от потребителя
сума, включително и транспортните разходи платени от потребителя за придобиване
на стоката съобразно чл. 59 ал.3 от ЗЗП и в срок от 7 работни дни от получаване
на стоката и ненарушен търговски вид на стоката и опаковката.
При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за
съответствия на стоката със заявката.
Важно: моля отворете вашата пратка пред куриера, за да важи застраховката, в
случай, че има проблем с продуктите. При нарушения във външния вид на стоката
възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за
увредена пратка.
При връщането на стока, потребителят заплаща транспортните разходи и се
възстановява само сумата за продуктите. Не се възстановява сумата по
транспортните разходи. За дефектирали продукти, които са в гаранция,
клиентите могат да бъдат таксувани само за доставка.
За допълнителни въпроси можете да се свържете с нас на посочените в страницата
mail и телефони.
Възстановяването на заплатената цена на стоките при отказ се извършва по посочена от Потребителя банкова сметка в срок до 14 дни от датата на получаване на отказа от стоката.
Органи, регулиращи дейността на търговеца:
Органите, регулиращи дейността на Търговеца са Комисия за защита на потребителя (КЗП) – Интернет страница https://kzp.bg/kontakti, тел: 0700 111 22, email: [email protected], адрес: гр. София, пл. Славейков, №4А, ет. 3, 4 и 6и Комисия за защита на личните данни (КЗЛД) – Интернет страница: https://www.cpdp.bg/, тел: 02/91-53-518, email: [email protected], адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
Разрешаване на спорове
Потребителите могат да използват Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС), достъпна на http://ec.europa.eu/odr, която позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат възникналите споровете помежду си.
Алтернативното решаване на спорове /АРС/ между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип. Общите помирителни комисии съдействат за постигането на споразумение между потребители и търговци при спорове за договори за продажба на стоки и предоставяне на услуги. Компетентна да решава спорове между Търговеца и Потребител е Обща Помирителна комисия със седалище гр. София. Консолидираният списък на признатите органи за АРС на държавите - членки на Европейския съюз може да намерите на https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show.
Заключителни разпоредби:
Всички поместени на страниците на Магазина описания и технически данни на продуктите отговарят на информацията, подадена от производителя. Ние не носим отговорност за грешно подаване на параметри и характеристики на стоките или тяхната внезапна промяна от страна на производителя. Магазинът си запазва правото за възможно допускане на грешки в описанието на продуктите. Снимките са примерни и служат за представяне на показаните в тях модели
Описанията на продуктите и техните снимки са взети от базата данни, която е собственост на ДИ СИ 2008 ООД. Забранява се каквото и да е ползване с търговска цел на информацията за продукти, извлечена от базата данни на ДИ СИ 2008 ООД, без изричното съгласие на Собственика.
ДИ СИ 2008 ООД не носи отговорност за прекъсвания на връзката при ползването на Интернет Магазина по технически причини (обслужване, преглед, смяна на техника и т.н.) или за други, независещи от нея причини.
Настоящите Общи условия влизат в сила от деня на тяхното публикуване на страниците на Магазина с адрес: www.dice.bg и са валидни за неопределено време. Търговецът се задължава да уведоми Потребителите за всяко изменение в настоящите Общи условия в 7-дневен срок от настъпването на това обстоятелство на посочения от Потребителя имейл адрес. Когато не е съгласен с измененията в Общите условия, Потребителят има право да се откаже от сключения договор с Търговеца, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка. За да упражни това си право, Потребителят следва да уведоми Търговеца в срок от един месец от получаването на съобщението.
В случай че Потребителят не упражни правото си да се откаже от договора по реда, уреден в настоящите Общи условия, се счита, че изменението е прието от Потребителя без възражения.
Подробности по неизброени по-горе дейности, свързани с реализирането на услугите в Магазина, са описани в останалите части на портала и представляват интегрална част от „Общите условия“.
Поръчките, подадени преди датата на въвеждане на промени към настоящите „Общи условия“ се реализират на основа на записите, които са били валидни в деня на подаване на поръчката.
За случаите, които не са регулирани от настоящите „Общи условия“, се прилагат съответните разпоредби на Българското законодателство и други закони и актове, имащи отношение към дейността и функционирането на Интернет Магазина.
За тези „Общи условия”, както и за всички правни отношения между ДИ СИ 2008 ООД и Клиента се прилага ГПК на Република България.
Тези общи условия са валидни с публикуването им на сайта на 21.05.2018г.